Gå til innhold

Techno e36 bildetråd

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute en tur i natt og knipsa litt bilder. Har spacet ut litt mere fremme og skrudd den ned 3 runder til. Bak er det blitt skrudd ned en runde til + at camber har blitt justert såvidt.

Dette er vel noen av de siste bildene som blir tatt i år da jeg reiser på sjøen i neste uke og kommer ikke hjem før juletider. Da regner jeg vel med at snøen er kommet og bilen står lagret. Har noen småting til på lager, men regner med det blir tatt bilder av det på det siste CCN treffet til avdeling øst. Enjoy :)

_MG_3476.jpg

_MG_3422.jpg

_MG_3481.jpg

_MG_3478.jpg

_MG_3474.jpg

_MG_3473.jpg

_MG_3471.jpg

_MG_3469.jpg

_MG_3467.jpg

_MG_3465.jpg

_MG_3462.jpg

_MG_3458.jpg

_MG_3457.jpg

_MG_3454.jpg

_MG_3453.jpg

_MG_3447.jpg

_MG_3445.jpg

_MG_3442.jpg

_MG_3438.jpg

_MG_3437.jpg

_MG_3432.jpg

IMG_3419.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreiv å eksperimenterte litt i natt bare. Er så dårlig vær her om dagen og, så er ikkeno særlig bra bilder og få. Og toppen av kransekaka er at jeg ble påkjørt idag, så må ha ny førerdør. Men, får se om jeg får godvær iløpet av helga. Så kan jeg nok få til noen dagsbilder :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PEEEENT! :D

Merker jeg trenger vals forran, litt ihvertfall. Syns 8,5" breie felger sammen med coilovers blir i det største laget nå, i hvertfall viss man skal ha camber og caster 100% riktig. Vet ikke hvordan du opplever det på din ?

Har ikke tatt så mye hensyn til å få vinklene riktig igrunn, så jeg sliter nok litt dekk nå. Men bilen blir mest brukt til cruising anyways :)

Kjører med 5mm spacer foran nå og det fyller ganske greit foran med 215/35/-18 :)

Takk for øvrige positive kommentarer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...