Tooris Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 åssen er den greieste måten å få bassen fram i bilen ?. er jo sånn stålvegg i hele bagasjerommet. ? kutte hull og sette ned bassrør eller blir ikke det bra?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 åssen er den greieste måten å få bassen fram i bilen ?. er jo sånn stålvegg i hele bagasjerommet. ?kutte hull og sette ned bassrør eller blir ikke det bra?. Åpne opp der skiposen er/skulle vært om du har midtarmlene bak... Vet ikke om 5serie har dette.. Men både 3-serie og 7seriene jeg har hatt har hatt midtarmlene bak.. husker ikke om 5-serien min hadde det.. Bak der er det enten isåfall skipose, eller så er det en plate som er punktet fast der skiposen skulle vært... denne kan du bare slå ut, så har du isåfall ett hull på ca 35cmx20cm som gjør at bassen fint siger inn i kupèn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 åssen er den greieste måten å få bassen fram i bilen ?. er jo sånn stålvegg i hele bagasjerommet. ?kutte hull og sette ned bassrør eller blir ikke det bra?. Åpne opp der skiposen er/skulle vært om du har midtarmlene bak... Vet ikke om 5serie har dette.. Men både 3-serie og 7seriene jeg har hatt har hatt midtarmlene bak.. husker ikke om 5-serien min hadde det.. Bak der er det enten isåfall skipose, eller så er det en plate som er punktet fast der skiposen skulle vært... denne kan du bare slå ut, så har du isåfall ett hull på ca 35cmx20cm som gjør at bassen fint siger inn i kupèn.. Eller så kan en lage bandpass kasse med bassrør oppi hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 jammen da må man båre hull i hattehylla til rør og slikt?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 jammen da må man båre hull i hattehylla til rør og slikt?. Jepp Men er vell ikke noe problem det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 det er jo ikke annet en stål og slikt, er det ikke bedre å skjere ut en firkant i alrmlenet bak og snu subben inn i bilen ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Tenkt på det samme jeg også. Å skjære hull bak armlenet. Der er det jo hos noen montert skipose, og til noen er det bare punktet fast en stålplate. Til meg er det hel stålplate (altså ingen plate som bare er punktet fast bak midtarmlenet) Hvordan er det hos deg? Lurer i tilegg på om det kan være noe bæring i seteryggen så vi gjør storskade hvis vi kapper seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 jeg tror jeg kommer til å skære en stor firkant der siden jeg har ingen punktet plate, eller slikt så kommer bare til å skjære hull og legge inn en gummilist:) blir fint det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå