hertz Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Innmaten på den bakpotta eg har no ligger løst og skrangler so tenkte å kjøpe ny. Hvilken ville dokke annbefale? med tanke på lyd, pris og kvalitet? og kor får eg kjøpt? lyden må passe til ein bmw rekke 6er
tribal167 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg kjører simons med rette stusser, utmerket lyd og nesten ikke merkbar lyd ved tomgang. De ligger billig i pris, og bra passform! Jeg er ikke ute etter en harry volvo potte på min, så gikk for simons. Anbefales Men alle har selvfølgelig forskjellig smak..
Morten1989 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg synes Scorpion STW M3 er en snasen potte Har en pen 6'er lyd. Fåes kjøpt hos koed
Brian Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Henger meg på Scorpion jeg også. Har det selv, og angrer ikke et sekund.
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Ville også gått for Scorpion. Simons pottene ser jo ganske teite ut med de klumpene som stikker så langt ned.
hertz Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Har hørt mykje bra om eisenmann effektannlegg korleis er scorpion i forhold til eisenmann? og får ein bra lyd bare med å skifte bakpotta? eller må ein skifte heile?
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Det vanlige er vel bare å skifte bakpotta ja. Har ikke så mye for seg å skifte resten, med mindre man fjerner katalysator og setter på grenrør. Eisenmann er jo det grommeste, og dyreste man får av effektanlegg. De har det vel hos Schmiedmann DK. Men Scorpion er ikke noe dårlig alternativ akkurat. Og om noen av de er best, kan vel diskuteres opp og ned. Ligger lydklipp av begge på Youtube, så kan du jo se hvilken lyd du liker best.
LianLi Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Scorpion er ganske høylytt, buldring på tomgang etc samt fin sekserlyd Men det bli mye resonans på normal turtall. Mange liker det, andre ikke. Eisenmann er det beste du får i mine øyne, den høres veldig lik ut som orginalt eksosanlegg på tomgang og på lave turtall. Den bråker ikke like mye som scorpion og er veldig behagelig til verdags. Under mer turtall kommer det fin litt mer formelen aktig sekserlyd fram i stede for den mer buldrende lyden de fleste andre potter har. Innvendig vil du ikke høre like stor forskjell som med scorpion men utenifra er eisenmann klart best i mine ører. Dog koster eisenmann dobbelt så mye som scorpion. Scorpion er også 100% bolt-on, vilket eisenmann ikke er.
jsr-Racing Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 må si at eg liker best simonsbakpotta har den sjøl så er sikkert derfor men liker at det ikke bråker for mye å tomgang og normal kjørning.. men er riktig bra lyd når man kjører hardt=)) men smaken er som baken
Berg2 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Mye forskjellig som er bra, men som sagt så er jo smaken som baken på hva man vill ha Har skjøl Remus anlegg hele veien å syns det er veldig fin lyd, høres grom ut fra første omdreining, å trør man på er det fin 6`er klang hele veien. Når man sitter inni bilen er det ikke så mye lyd så er bare fint med litt extra sus fra stussen Er knall fornøyd med det og flere har tenkt og kjøpe remus etter at di har hørt/sotte på i kjelken min Kunne sikkert fixa et lydklipp i løpet av uka som kommer vist noen er lysten på det
HMW Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 tribal167: Vurdere å montere den rett ?? Ser så usannsynlig dumt ut med skjeve tuter
hertz Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 slik scorpion vil høres ut ca? trur eg går for den ettersom eisenmann er so dyr. Men går bmw bedre uten katalysator? meiner eg har lest at dei går dårligare sia det ikkje vart nok motstand eller ka d var.
Clerion Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Har kjøpt fra x-tremecar på de bilene jeg har hatt. Billige og bra anlegg. Simons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå