RemiE39 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Har akuratt kjøpt en 2002 mod E39 touring med business cd, og lurer på åssen jeg får koblet til en aktiv sub?? Den har både low og hi input. og jeg vet at business cd ikke har audio utgang. Åssen kobler man da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Akkurat gjort dette selv, jeg gjorde det "enkelt" og trakk kablene opp til høyttallerne i taket (Touring) og koblet meg på de. Kjøpte Focal aktiv 10", egentlig veldig fornøyd med den! Hvis noen kunne sletta all den JÆVL... spammen her, så ligger det masse gode tips om kobling lenger bak i forumet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hvor ligger dem kablene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Koblet meg på høytallerne, der originalledningene sitter med kabelsko inn på elementene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå