kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 har M-teck interiør i e30 min som vurderes solgt til rett pris, interiøret kommer fra 2 dørs med vippestoler. er helt strøkent uten om fører stol som har ein liten rift nede paa høyre side. har også dør trekk ved intresse 4 dørs M-teck. pga skal ha bur og bøttestoler. Må ikke selge! bare ved rett bud eller bytte med bur eller bøtte stoler! på bilde ser dere at det har akkurat komme litt vann på eine stolen pga soltaket var åpent litt når det regna tok bilde rett etter, men ble bra etter det tørka som jeg husker:)
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 kommer bilder kommer hjem først om en uke sirka saa da blir det bilder:)
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 fant et bilde på datan min, men får ikke lastet det opp før i kveld eller i morra. har ikke internett på min egen data her ute på have er på felles data no sjø.
kevine30 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 folk er intrissert på PM, men ferr å sei det sånn så selger jeg ikke heile greier`n for 2000kr! da beholder jeg det bare kjekt å ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå