gbj93 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hei, akkurat skaffet meg en 320i og skal trekke kabler til bagasjerommet.... og der sitter jeg fast -.-' noen som kan forklare hvordan/hvor man trekker kablene fra spilleren og helt bak? ser ikke helt hvordan man får de ut av dashbordet engang x) så trenger virkelig hjelp her! thx. gbj93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 om noen vet om noen guider hadde det hvert SUPERT! tror jeg har lett gjennom alt på nettet x) men håper det er noe jeg ikke har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 om noen vet om noen guider hadde det hvert SUPERT! tror jeg har lett gjennom alt på nettet x) men håper det er noe jeg ikke har sett Har ikke gjort dette på E36 enda... men har gjort det på E46 sedan, E46 Coupe, E39 Sedan og E38 sedan.. Og alle har jeg gjort på samme måte, gå til venstre bak spilleren, du finner somregel en glippe du kan trekke kablene mellom, under eller over rattstammen din, under dekselet, også ned ved den fothvileren ett sted, også følger du derifra under gulvteppe (du må ta opp listene og b-stolpe dekselet) så plukker du ut baksetet også legger de under der, også voila, der har du kablene dine i baksetet =) Ang. strøm så vet jeg ikke om E36 har batteri baki? Hvis ikke så går du med strømkablene dine på høyre side.. signalkabler og strømkabler skal helst ikke ligge inntil hverandre =) håper dette hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Takk skal ut å prøve det nå! MEN! jeg får ut den delen av setet man sitter på.... men ikke ryggen :S det er en ryggplate for hele baksetet.... jeg finner ingen skruer og klarer heller ikke dra den løs (som man gjør med den delen man sitter på) noen tips her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Har du nedfellbare seter? Husker ikke helt hva jeg gjorde når det kommer til bakseteryggen desverre.. Prøv og Google det, elr evt. slå ned ryggen om de er nedfellbare og sjekk om du ser noen glipe eller sprekk du kan putte kablene nedi Husk og likegreit trekk en remotekabel mens du er igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 nei... det virker som ryggen sitter bolta til metallveggen -.- og jeg finner INGEN skruer eller noe :/ får vel prøve å google mer, men har ikke hunnet noe på det ennå, ja remote det er ganske typisk å glemme , den skal da trees på venstre siden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 nei... det virker som ryggen sitter bolta til metallveggen -.- og jeg finner INGEN skruer eller noe :/ får vel prøve å google mer, men har ikke hunnet noe på det ennå, ja remote det er ganske typisk å glemme , den skal da trees på venstre siden da? Remote kan trekkes sammen med Signalkabler.. På 7serien jeg fjernet baksetet på igår så var boltene i bunn av seteryggen, slik at man ser dem i bunn på hver sin side av armlenet, også en på hver side som peker ut på dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 hmm... ja jeg kan ta noen bilder om det hjelper, kanskje jeg er blind... men jeg ser ingen bolter :S btw... bateriet er i bagasjen så det blir ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 her er noen bilder av setet om det kan hjelpe... jeg skjønner ikke en skjit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg måtte ta ut nakkestøttene, men vet ikke om du trenger, siden dine er festet i hattehyllen og mine var festet i selve seteryggen.. prøv og dytt setet rett oppover kanskje.. muligens det er slik det er festet, seteryggen min henger hvertfall oppi noen hakk på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 takk for svar men fant det ut selv nå litt flaut... men etter 3 dager... fant jeg ut at det bare var å dra det rett av xD men det satt så godt at jeg trodde det skulle knekke, men da er det endelig ute så nå må jeg bare trekke kablene pent tusen takk for alle svar supert forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Man trenger ikke fjerne bakseteryggen selv om man ikke har nedfellbar rygg eller midtarmlene... hvis du titter rett inn i bagasjerommet ditt og løsner teppet som sitter på "veggen" (baksiden av bakseteryggen) så skal du kunne se en slags sprekk el no... hvis man er 2 personer så kan en stå baki der og ta imot kablene på veien gjennom sprekken, mens den andre stapper hånda/armen opp bak på setteryggen... litt knot og trangt, men lettere enn å ta ut hele ryggen men nå har du jo uansett kablene dit du skal, så da blir det bra Så forresten på bildene at du har midtarmlene baki... da skal det gå an gå få de gjennom under der på et vis istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 det var ikke mulig på min :/ men nå funker det da men nå skal jeg bytte til noe med mye mer futt i tenkte jeg så kommer vel noen spm. om bass+forsterker og hvordan jeg får kassa i bagasjen(evt. bygger kasse i bagasjen), for det er trangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå