icemanM5 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hei! Er interessert i el-solgardin i bakrute. Med tilhørende originalt ledningsnett, bryter, og bryterpanel som sitter i midtkonsoll.. Hva skal du ha for det....? MVH
icemanM5 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Fungerer solgardinen fint og uten problemer så byr jeg 1000 nok. MVH
titas Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Har testet den nå, og jeg må hjelpe den litt både på vegen opp og ned.... Låter som att det er noe mekanisk slitage når den skall opp, men som sagt med litt hjelp, så går den opp... Er det fortsatt intresangt, så pruter jeg til 1000 sek mvh
icemanM5 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Har testet den nå, og jeg må hjelpe den litt både på vegen opp og ned....Låter som att det er noe mekanisk slitage når den skall opp, men som sagt med litt hjelp, så går den opp... Er det fortsatt intresangt, så pruter jeg til 1000 sek mvh Hmmm.. Da har den samme problemet som den jeg allerede har, og det er at motoren er utslitt, og den er det dyreste med hele solgardin-opplegget... Men hvor mye skal du evt ha for bare komplett ledningsnett, bryter og bryterpanel da...? MVH
titas Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Er det ok med en halv hövding? (500sek) mvh
icemanM5 Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Vi kan si 500 sek ja, om du får til å demontere ledningsnettet helt, fra kontakt til kontakt, sånn at jeg bare kan plugge det på i min bil!? Kan du oxo ta bilder av ledningsnettet når du tar det ut av bilen, sånn at jeg ser hvordan det ser ut i begge ender, og evt hvor de satt på ledningsnettet i bilen...? MVH
titas Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg tar bilder på det jeg plukker fra verandre, no problemo. Har masse overtid på jobben denne uken, så det er tynt med tid framover, men ska se om jeg ikke fixer det til helgen. Skall jeg legge in bilder her eller sende dem dirrekte til en mail adr som jeg får av deg? Henter du tingene? Ska de sendes, så koster det så klart extra og da må jeg sjekke priser först.. Mvh.
icemanM5 Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hei! Hvordan ble det med det solgardin-ledningsnettet, med tilhørende bryter og panel...? MVH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå