Gå til innhold

E34 525i delebil til salgs!


AronG
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier, har ein E34 m50b25 non-vanos '90 delebil til salgs etter et turbo-bygg.

Er et rusten chassi som er lakka matt svart med benga-lakk, så chassiet er ikkje så mykje å samle på..

Har tatt utav motor, og ellers skal eg ha diff, bremser, senke-fjærene, muligens mellomaksling og stikkakslinger, cd-spillern, hjernen.

Så alt bortsett fra det er til salgs, el-nett, komplett servo, 4 x elektriske ruter, elektrisk takluke, front / bakstilling, og diverse smågreier. Har også ein m50b25 bunndel stående som er til salgs etter toppen røyk, ein vanos-topp som mangler 12 ventiler etter registerras og et standard eksosanlegg til m50b25 med lydpotte frå ein 728 (trur eg det var), uansett veldig fin lyd.

Ser helst at bilen går i heila, men selger deler av den fram til noken kommer å henter heile bilen. Men vær kjapp folkens, bilen blir ikkje ståande i all evighet før den går på dynga!!

Er det noke du mangler er det berre til å spørre, kom med bud. Kjøper betaler frakta, sendes i oppkrav eller forskuddsbetaling, your call.

Holder til ein time nord for Bergen, ved Mongstad.

Skal sjå om eg får tatt bilder seinere i dag, oppdaterer annonsa etterkvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du lysnætte m sikkringsboks enda? å event korr my ska du ha for d?:) å korr my forr el vinduan?:)

Hmm, lysnettet klippte eg vel i forbannelsen når eg tok av fronten.. :)

Dei elektriske rutene lurte eg på om eg skulle prøve å montere på den andre e34'n min, så beklager... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Pris på bakstilling?

Diffen vil eg ha sjøl, men kan følge med ein åpen diff. Men du får komme med ett bud.. :)

Hei!

Hvilken modell var det du hadde?

Hva hadde du tenkt deg for pris?

Ser de varierer en del på nettet!

Jeg ga 800 + frakt for den brukte jeg fikk

fra en 94 modell som ikke passet!

Si en ca pris du hadde tenkt deg!

Kjetil

Er ein '90 modell.

Men du får heller sei ka du føle for å gje for han.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...