-Erik- Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Men nå er det jo snakk om coilover Men tror de til "parts and retards" også er fra tyskland, uten at jeg er helt sikker på dette
quatro84 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 ser jo ut som parts and retards selger kun "universal" sett. alle e36 er selvfølgelig ikke like. det er jo bokstavlig talt parts for retards..... settet jeg har et til 320cab og 325 cab. og ingen andre. er du i tvil dra inn til bilstein og skjekk delekatalogen.. rest my case..
-Erik- Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Er på ingen måte meningen å rakke ned på ditt sett eller noe i den retningen! Men har kjøpt justerbart derifra selv og da fikk jeg beskjed om å oppgi om det var 4syl/6syl og årsmodell da det også er forskjellig mtp. stabstag! Er ikke meningen å ødelegge noe her så skal la denne ligge død
Dirty Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 ser jo ut som parts and retards selger kun "universal" sett. alle e36 er selvfølgelig ikke like. det er jo bokstavlig talt parts for retards.....settet jeg har et til 320cab og 325 cab. og ingen andre. er du i tvil dra inn til bilstein og skjekk delekatalogen.. rest my case.. Hehe du vet tydligvis ikke hva du snakker om ikke lag annonsen før du har info, blir jo bare leven ut av det
quatro84 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 dirtydicky jævla smart du. sett deg inn in i hva du snakker om først. EIRIK! det virker bra sett! men synes kanskje modell burdes nevnes før en kjøper et sett med coilovers.......?
quatro84 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 har foresten hatt en forespørsel til nettsiden om de hadde denne type til e36 cab 320. fikk ingen eksakt svar tilbake utenom alt var utsolgt! (noe som burde vert opplyst på nettsiden) legger settet ut på finn.no så slipper jeg folk som skal kverulere om hver jævla ting! DETTE ER EN SALG TRÅD!! ALLE ANDRE SOM IKKE HAR NOE KONSTRUKTIVT Å TILFØRE: FUCK OFF!
Dirty Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 dirtydicky jævla smart du. sett deg inn in i hva du snakker om først. EIRIK! det virker bra sett! men synes kanskje modell burdes nevnes før en kjøper et sett med coilovers.......? Haha i like måte. kan e36 inn og ut så tror nok ikke du eier meg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå