Ajern Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Selger nå delebilen min i deler, det som mangler er spredere, motor, fram og bakfjærer, div brytere og fangere! noe av det som selges: - står lyst skinn i bilen, mangler baksette ellers komplett (med dørtrekk, hengende skinn ikke stramt!), bærer preg av å ha blitt brukt. men etter en god vask og rens så blir de ikke så værst kom med bud! - selger også 4 stk 8"x18" rail felger, den ene er ikke helt rund så trenger litt retting ellers så må alle felgene lakkes. kom med bud! - manuelle vindusheiser bak - elektriske vindusheiser foran - fram og baklykter - el motor til takluke, har også bryter og ledningsnett og hele takluke kasseten (står i bilen) - mellomaksel, automatkasse (gått 310 000 km) og bakstilling (diffen er ikke god, virker stam) - dører kan selges, men er noe rust der - samme gjelder bagasjelokket - eller så er det sikkert mange andre småting jeg ikke har nevnt, så bare spørr i vei har ikke satt noen priser fordi jeg vet ikke hva jeg skal forlange, så kom med bud men ingen skambud bilder kan skaffes av det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor mye for seter, fram å bak. Er de i god stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hei, har du dekselett i motorom som er rundt eksosrør? slik at man ikkje "ser" i bakken rundt eksos røret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor mye for seter, fram å bak.Er de i god stand? har kun framstolene og komplett med dørtrekk i skinn, dørtrekka er veldig fine! men sjåførstolen bærer preg av å ha blitt brukt, men med en rens og vask så blir de ikke så verst trur jeg er ingen hull i de pris har jeg ikke helt bestemt meg for, men du får komme med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hei, har du dekselett i motorom som er rundt eksosrør? slik at man ikkje "ser" i bakken rundt eksos røret? det husker jeg faktisk ikke, skal få sjekket opp i morra eller på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hei, har du dekselett i motorom som er rundt eksosrør? slik at man ikkje "ser" i bakken rundt eksos røret? det husker jeg faktisk ikke, skal få sjekket opp i morra eller på søndag Har ikke slikt deksel du prater om, men finnes det et slikt deksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hei igjenn.Ja det skal ligge eit deksel rundt eksosrøret ned fra turbo blir det vel. dette dekselet hjelper til at motorrom ikkje støvar så fort igjenn =) likar å ha motorrommet svart å skinnande =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 kan du sende et bilde av baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hei igjenn.Ja det skal ligge eit deksel rundt eksosrøret ned fra turbo blir det vel. dette dekselet hjelper til at motorrom ikkje støvar så fort igjenn =) likar å ha motorrommet svart å skinnande =) Nei har ikke det desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 kan du sende et bilde av baklyktene? Skal prøve å få te det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 kan du sende et bilde av baklyktene? Skal prøve å få te det har desverre glemt å ta bilde av baklyktene, men skal ned der bilen står i morra. så skal skrive det ned sånn at jeg husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 har tatt bilder av baklyktene men får de ikke opp på datan.. du har ikke et mobilnr jeg kan sende de til i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå