Gå til innhold

E34 525tds sedan selges i deler

Ajern
 Share

Anbefalte innlegg

Selger nå delebilen min i deler, det som mangler er spredere, motor, fram og bakfjærer, div brytere og fangere!

noe av det som selges:

- står lyst skinn i bilen, mangler baksette ellers komplett (med dørtrekk, hengende skinn ikke stramt!), bærer preg av å ha blitt brukt. men etter en god vask og rens så blir de ikke så værst :) kom med bud!

- selger også 4 stk 8"x18" rail felger, den ene er ikke helt rund så trenger litt retting ellers så må alle felgene lakkes. kom med bud!

- manuelle vindusheiser bak

- elektriske vindusheiser foran

- fram og baklykter

- el motor til takluke, har også bryter og ledningsnett og hele takluke kasseten (står i bilen)

- mellomaksel, automatkasse (gått 310 000 km) og bakstilling (diffen er ikke god, virker stam)

- dører kan selges, men er noe rust der

- samme gjelder bagasjelokket

- eller så er det sikkert mange andre småting jeg ikke har nevnt, så bare spørr i vei :)

har ikke satt noen priser fordi jeg vet ikke hva jeg skal forlange, så kom med bud :) men ingen skambud ;)

bilder kan skaffes av det meste :)

unz1z320btzi9ewwtuhq.jpg

2eqe6fl7otmx9aoqjatu.jpg

2uufbbpfvp4sl5m9g5te.jpg

14bzhbz6ucpogttkex1u.jpg

jxazvo22sak8k9qaw4eo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye for seter, fram å bak.

Er de i god stand? :)

har kun framstolene og komplett med dørtrekk i skinn, dørtrekka er veldig fine! men sjåførstolen bærer preg av å ha blitt brukt, men med en rens og vask så blir de ikke så verst trur jeg :)

er ingen hull i de :P

pris har jeg ikke helt bestemt meg for, men du får komme med bud ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du dekselett i motorom som er rundt eksosrør? slik at man ikkje "ser" i bakken rundt eksos røret?

det husker jeg faktisk ikke, skal få sjekket opp i morra eller på søndag :)

Har ikke slikt deksel du prater om, men finnes det et slikt deksel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei igjenn.Ja det skal ligge eit deksel rundt eksosrøret ned fra turbo blir det vel. dette dekselet hjelper til at motorrom ikkje støvar så fort igjenn =) likar å ha motorrommet svart å skinnande =)

Nei har ikke det desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...