Gå til innhold

E36'n starter ikke..hjelp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Er igrunn helt grønn på bil, så tenkte kanskje noen av dere har en formening om hva som feiler bilen ?

Kjøpte bilen i august, å den har funket helt fint frem til nå.

Sist jeg kjørte bilen var vel for 2 uker siden.. Jeg satte den fra meg som vanlig, og 2 dager etterpå da jeg skulle ut på ny kjøretur starta den ikke.. Vanskelig å forklare hva som skjedde, men når jeg skulle starte så rusa den seg opp, så gikk den ned igjen, så opp, og ned.. Slik fortsatte den helt til jeg skrudde den av, uten at jeg gjorde noe som helst med pedalene. Prøvde å gasse, clutche osv uten noe forandring.. Prøvde å kjøre litt frem, men da skøyt den fremover, å sakka ned brått, så skøyt den fremover igjen. Prøvde igjen neste dag, å da gjorde den akkurat det samme, bortsett fra at den stoppa om jeg ikke holdt gassen inne, men holdt seg på tenninga.. Motoren hørtes kanskje mer ut som en traktor enn en bil.. #-o Vi prøvde å la den gå litt, men da smalt det faktisk i panseret, så da turte vi ikke mer.. :(

Den er ikke kjørt hardt, har bensin, olje... Jeg skjønner ikke hva som har skjedd her ! :cry:

Skrevet

Se over gummi på innsugs siden og forvis deg om at dem er hele, videre så sjekk at slange til bremse kraft forsterkeren er tilkoblet osv.

Bruk gjerne ett speil for og kunne se ordentlig under innsugs manifoil på slanger som ligger der.

Kan virke som falsk luft av litt større dimmensjon for min del, men vet jo ikke.

Jeg ville begynt med det i hvertfall.

Skrevet
Se over gummi på innsugs siden og forvis deg om at dem er hele, videre så sjekk at slange til bremse kraft forsterkeren er tilkoblet osv.

Bruk gjerne ett speil for og kunne se ordentlig under innsugs manifoil på slanger som ligger der.

Kan virke som falsk luft av litt større dimmensjon for min del, men vet jo ikke.

Jeg ville begynt med det i hvertfall.

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...