SSM Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Er det forskjell på navet på E36M3 3.0l og 3.2l, eller på resten av E36 gjengen? Skal det være aluminium bærebroer på 3.2l? Vurderer å kaste på slik forrstilling på E30M3en til våren...
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Mener nava er forskjellig på 3.2, de andre mener jeg har samme dele nr, om ikke jeg husker feil. Men 3.2 har ikke alu bære broer. Men hvorfor skal du det da?? Geomentrien blir ikke som M3 E30 bein, så bilen løfter seg litt når du svinger, da får man mye raskere "bumpsteers" og bane kjøring blir dåligere. E36 beina liker ikke å stå så rett er det vel, men med justerbare topp lager i begge rettninger, får du det vel så der. Men om ikke du skal sette nye runde tider, så er det greit med 3.2 forstilling på E30.
SSM Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Hvordan blir geometrien annerledes? Man får jo hjulet akuratt på samme plass i hjulbuen, endrer sporvidden med vel 25mm sånn ca. Skal ja justerbare K-Sport topp lager for camber justering.
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 E36 beinet står mere skrått, på E30 står det da rettere, og når det er lager for å stå skråere, blir det sånn. De gutta som kjører fort med E30, har vist prøvd E36 beina, men gått tilbake til de gode gammle E30 M3 beina. Men jeg har ikke prøvd, å kjører ikke fort.
SSM Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg kjører fort Men sjekka prisen på KW V2, ser ut for det mye godt koster det samme til E36M3 som til E30M3. Er 700kr i forskjell, så kunne de fikse noe rabatt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå