kalbakk Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Hei Sliter med at min E39 kun blåser varm luft på bena når jeg kjører klima i auto modus. Mengden luft varierer riktig nok, men det er alltid varm luft. Hvis jeg slår av auto og setter temperaturen til 16 grader og kun blåser på bena, så kommer det kald luft etter en god stund. Luften fra midtkonsollen virker å være regulert riktig, men det er kjipt å bare få varm luft på bena Noen som har opplevd dette? Skal be om en diagnose, men ville sjekke her først. (Skal det forresten komme luft ut ved bakruta? Ser det er noen luftsluser der, men det blåser ikke noe luft ut)
///M-sport Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Jeg har akuratt samme problem! min er en 2000 modell vet det er en gammel tråd, men kjekt for alle å finne feilen skal prøve å få diagnose på min bil. fant du ut noe?
///M-sport Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 feil trolig funnet; hvis ute temp. måler er feil. blir det feil funksjon på klimaanlegget. særlig hvis sensor er deffekt og viser -40. da kommer varmen på bena. skifte sensor, feil borte.
E34Stvg Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Det er to sensorer med riller i displayet. Disse sitter under temp reg knappene hvis jeg husker riktig. Disse har en tendens til å trekke inn støv og da kan man få disse symtomene. Prøv å rengjør sensorene med en støvsuger. Dette beste er å ta displayet ut for å gjøre skikkelig rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå