E28Fredrik Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 knipset noen bilder av bilen før jeg parkerte den i vinterdvale i dag deler noen av de med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 råe bilder fredrik, neste år så får me kjøre sammen med 7-seriene på treff, satser på at min blir ferdig og registrert.. var ute en tur på laurdag selv, såg du var ute og sklei litt med sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 likte høyden på denna feeeeit vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Du kunne jo senka den da;) Fin tralle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 råe bilder fredrik, neste år så får me kjøre sammen med 7-seriene på treff, satser på at min blir ferdig og registrert..var ute en tur på laurdag selv, såg du var ute og sklei litt med sleden ja det må vi gjøre! siden vi er fra samme distrikt nå sist lørdag var det lillebror som hadde bilen jeg var beruuset! hehe Du kunne jo senka den da;)Fin tralle!! så så blir nok mer senka neste år hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =) Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =)Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P har du noen tråd på bilen din da? håper selv jeg blir e38 eier i løpet av kort tid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =)Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P jara må få tak i smalere dekk til neste år, så forsvinner nok felgen opp i hjulbua.. forandringer fryder, spennende å se hvordan det blir seende ut.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =)Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P stuket er jo perfekt, blir den lavere bak ser det ut som om at har slitne dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =)Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P har du noen tråd på bilen din da? håper selv jeg blir e38 eier i løpet av kort tid nå! Jeg har en tråd på bilen min vettu ; ) Ligger vell på side 2-4 ett sted ville jeg tro, kunne funnet link, men sitter på et supertregt mobilt bredbånd akkurat nå, så orker ikke lete =P Men du finner den ved og lete, eller søke på brukernavnet mitt =) PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =)Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P stuket er jo perfekt, blir den lavere bak ser det ut som om at har slitne dempere Neida, litt lavere bak hadde vært pent, men ikke helt flat, kanskje 1-1,5cm... Eneste minus er at felgen går da inni hjulbuen, og det er jeg litt usikker på om er fint på den bilen =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Tøff og utrolig strøken bil! Men - hvorfor vinterlagre ? Eller er det ikke høydejusterbart på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Tøff og utrolig strøken bil!Men - hvorfor vinterlagre ? Eller er det ikke høydejusterbart på den? takk for det er mange grunner til å vinterlagre.. hehe.. er høydejusterbart jo, men har ikke samvittighet til å bruke den på disse ubrukelige norske vinterveiene vi har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Sant nok det Lyst til å legge ut noe mer info om den? Utstyr, interiør osv. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 PentPeent !! ;D Gleder meg til og få senkesett og felger på min også =)Den skulle vært litt lavere bak, blir så veeldig mye stuk forrover ;P Men dog, det er ikke pent når felgen ligger inni hjulbuen heller... så hvordan det "problemet" kan løses vet ikke jeg ;P har du noen tråd på bilen din da? håper selv jeg blir e38 eier i løpet av kort tid nå! Jeg har en tråd på bilen min vettu ; ) Ligger vell på side 2-4 ett sted ville jeg tro, kunne funnet link, men sitter på et supertregt mobilt bredbånd akkurat nå, så orker ikke lete =P Men du finner den ved og lete, eller søke på brukernavnet mitt =) prøvde det først, men fant ikke noe. får prøve litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå