Kenni Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Er det noen som vet hvordan Staradekkene som sharif selger er? Ønsket er 255/35x20 på en e38. Vet at e39 er følsom på dekk kvalitet. Er det likt med e38?
Tom K Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Når det gjelder billige kina dekk så får du akkurat det du betaler for, det er harde dekk og som oftest er de nesten livsfarlige på vått føre, legg heller til noen kroner å kjøp dekk du kan føle deg trygg på
takaasen Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Når det gjelder billige kina dekk så får du akkurat det du betaler for, det er harde dekk og som oftest er de nesten livsfarlige på vått føre, legg heller til noen kroner å kjøp dekk du kan føle deg trygg på Dette stemmer. prøvt wanli og Nagang på e46 lifsfarlig på vått føre. Forstår ikke helt hvorfor ikke folk kan spandere bra dekk på bmwenne sine
bmw vin rød Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 bilig skitt som slittes fort. mine varte i to månder før æ mista kontrolle i ei rundkjøring å fikk ei bot på 6t så da var de få hundre lapp som var sparte på dekk borte
peder87 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 jeg kjører kingstar 225\55-16 på min e34 tds disse dekkene holdt faktis lengre en 1 sesong. pirelli dekkene holdt bare i 1 sesong de sitter fast på veien og støyer mindre en motoren så jeg er fornøyd med kingstar selv om de jeg har snakket med sa det bare var dritt (noe det sikkert er og)
RaymondJ Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Kjøpte billigdekk til den forrige bilen min, Peugeot 605 STRI. 2000,- mener jeg for 4 stk 215/45-17, husker ikke merke. De var SINNSYKT glatte på våt vei, men bortsett fra det var jeg kjempefornøyd. Kjørte 2,5 sesonger med de, kan tippe rundt 30.000km og var nesten ikke slitt. Så antagelig grisehard gummiblanding.
Tom K Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 jeg har 4 stk Sunny 235/45x17 på min E39, grep på grus og tørr asfalt er helt ok, men er det våt asfalt så kjører ikke jeg fort ihvertfall, dekka ble kjøpt i all hast i sommer fordi jeg ikke helt har bestemt meg for hva slags felger jeg vil ha, bakdekka er forøvrig utslitt allerede etter 3mnd med dårlige foringer hehe tror det ble betalt 2100,- inkl frakt for alle fire
Kenni Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Hva med Nankang, Kumho, Dunlop og Vredestein som også selges av sharif? Det er noe felger der som er kjekke, og for å gjøre det enkelt for meg selv så vil jeg har tilsendt ferdige hjul. Gidder ikke kjøpe kun felger der for så å gå til andre for å kjøpe dekkene. Erfaringer med de andre dekkene som nevnes her? Dunlop og Vredestein er noe dyrere enn Strata osv.
RaymondJ Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Hvor i Halden legger du om dekk Tom? Kommer man med postordredekk til Anne skal hun jo ha gull for å legge om...
Tom K Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Brukte Gummiservice nede på gamle biltilsynet, tror jeg måtte betale 800,- for å vrenge av 4 gamle, legge på 4 nye og avballansere, Anne kan du bare glemme å bruke, værre service og kundebehandling skal du lete lenge etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå