Søviknes Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 har en nissan laurel 2,4 rekke6'er som eg vil bytte mot noe eller penger. litt om laurel'en: bilen er eu godkjent til nestte år og åravgift betalt. koster 2700 for og få igjen skilta på bt. har byttet bremseskiver,klosser fremme og en kaliper på høgreside fremme. orginale brembo bremser har helt nye bremsesko bake, men har ikkje hatt tid til og montere det på eno, dette føller med. ellers så er det nå litt forselig som må fikses som fr.eks. dårli cljuts,litt slarke i diff,stupa bakbremser,dårli dekk og litt småtteri til. føller med en delebil på kjøpet om ønskelig, delebil er noe demontert. svert lite rust til og vere så gamel, tror det er en 1988 mod. bilen har 4el vindu og el.speil, delebil har el takluke om noen vil bygge om. rå bil som fortjener litt pleie. motorene på desse tåler (grisejuling og stopper aldri) tru mej. kommer til og savne bilen aldso. har noen dårlige bilder her men ser no hvordan den ser ut:) skal få tatt noen bedre bilder om noen melder intresse
Søviknes Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 i dag fekk eg fyring på maskineriet på ho laura etter 7 veker;) starta å dondra som den skal;)
bmwkizn Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Det bilde der med reven har jeg villa fjerna hvis jeg var deg. Jeg var med i en bilklubb for mange år siden der vi la ut bilde av en katt som vi uheldigvis hadde kjørt på. Du ANER ikke hvor mye pes vi fikk fra dyrevernsfolk etc..Trusler om ditt å datt..Ble sykt mye styr utav det ihvertfall. Bare et tips Var ganske irriterende husker jeg.
Søviknes Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Det bilde der med reven har jeg villa fjerna hvis jeg var deg. Jeg var med i en bilklubb for mange år siden der vi la ut bilde av en katt som vi uheldigvis hadde kjørt på. Du ANER ikke hvor mye pes vi fikk fra dyrevernsfolk etc..Trusler om ditt å datt..Ble sykt mye styr utav det ihvertfall. Bare et tips Var ganske irriterende husker jeg. åhh.... ja du har nokk rett i det. skal fjerne det, like greit det. styr gidder eg bare ikkje takk for tipset
Søviknes Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 ingen som vill ha??? kan byttes mot peng og. årsavgift betalt og eugodkjent til nestte år.
Stutum Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Veit dette er ein gammal tråd. Men er det nokon som veit om denne bilen er i drift endå? Evt. kan sei meg registeringsnr?
Søviknes Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 veit hvor den står.den blei kresja... slåg brett å traff et hus eller ka d va som sjedde....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå