Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en vitara 2.l v6 med 136hk å automat , en fin 4x4,. noe lakkrust men ikke så mye , men nylig eu ok å bilen fungerer bra,. men er sugen på en e30 med 6er,. , men ikke batalt åravgift men den følger med i prisen , men ikke ved likt bytte, 4 dørs, el ruter, dette er en 96mod,bra sommer å vinter dekk,. knal god vinter bil,.det er å 4h å4 lav seri , så man kan skru 4 hjulstreken av å på,. å er bakhjulster når den er av,. girkassen girer meget mjukt å pent,.,.nye dempre bak,ny stab stagforing,sprek i front ruta men ikke mangel på eu,.andre biler med litt pulver kan å vuderes, men jeg er ikke ute etter å gi noe i mellom,.

jk8l15wjz7i0ebf5kul7.jpg

ubcekftksg3pkn61s1xy.jpg

xxyqldqfnxcuop4efwyg.jpg

5vqa6amemi5qzt8j9ga9.jpg

hz9ff54u3tmv9wbxwaq2.jpg

Skrevet

I went into a bookstore the other day and asked the woman behind the counter where the self-help section was. She said, "If I told you, that would defeat the whole purpose." (note: "self-help" has two meanings 1) you take without paying 2) you can choose as you like)

No money no way in real life,no gold no way in game!

Skrevet

De bilene der med V6 motoren har mye mer bruksverdi enn hva du noen gang kan regne med og få for bilen i seg selv.

Kan ha flaks dersom noen vil ha slik bil, og har en bil de vil bli kvitt som du kunne tenke deg, men..

Tro meg. Har samme bilen selv, og etter en liten periode med salgs/bytte forsøk, så blir bilen en vinterbil resten av sitt liv på veien her.

Stort sett kom disse bilene med automat og aircondition, noe du bør få med i annonsen dersom den har det. For meg ville det faktisk hvert litt avgjørende dersom det sto mellom to biler, og kun den ene hadde AC.

Lykke til videre.

Skrevet

bilen har både automat og aircondition ja,. grei bil å kjøre men ikke min type bil, liker heller sitte på bakken å kjøre, hehe ,. å jeg er ikke noe stor fan av automat heller, men oppen for bud å bytte forslag,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...