sigge77 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 har en vitara 2.l v6 med 136hk å automat , en fin 4x4,. noe lakkrust men ikke så mye , men nylig eu ok å bilen fungerer bra,. men er sugen på en e30 med 6er,. , men ikke batalt åravgift men den følger med i prisen , men ikke ved likt bytte, 4 dørs, el ruter, dette er en 96mod,bra sommer å vinter dekk,. knal god vinter bil,.det er å 4h å4 lav seri , så man kan skru 4 hjulstreken av å på,. å er bakhjulster når den er av,. girkassen girer meget mjukt å pent,.,.nye dempre bak,ny stab stagforing,sprek i front ruta men ikke mangel på eu,.andre biler med litt pulver kan å vuderes, men jeg er ikke ute etter å gi noe i mellom,.
sigge77 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 ikke noen som trenger 4x4 i vinter a,.
valpua781 Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 I went into a bookstore the other day and asked the woman behind the counter where the self-help section was. She said, "If I told you, that would defeat the whole purpose." (note: "self-help" has two meanings 1) you take without paying 2) you can choose as you like) No money no way in real life,no gold no way in game!
Ballder Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 De bilene der med V6 motoren har mye mer bruksverdi enn hva du noen gang kan regne med og få for bilen i seg selv. Kan ha flaks dersom noen vil ha slik bil, og har en bil de vil bli kvitt som du kunne tenke deg, men.. Tro meg. Har samme bilen selv, og etter en liten periode med salgs/bytte forsøk, så blir bilen en vinterbil resten av sitt liv på veien her. Stort sett kom disse bilene med automat og aircondition, noe du bør få med i annonsen dersom den har det. For meg ville det faktisk hvert litt avgjørende dersom det sto mellom to biler, og kun den ene hadde AC. Lykke til videre.
sigge77 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 bilen har både automat og aircondition ja,. grei bil å kjøre men ikke min type bil, liker heller sitte på bakken å kjøre, hehe ,. å jeg er ikke noe stor fan av automat heller, men oppen for bud å bytte forslag,.
sigge77 Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1287659616
Ballder Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Mye fikk du for den da? Litt nysgjerrig bare, da det var liten respons når jeg la ut min for 30 lapper for ett år siden.
sigge77 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 tja si det , tok en vetran opel med en lettre trimet 2 liter å 10000 ,. så,. si det ,. hehe ,.,.,., 25000-30000 et sted,. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå