janerrn1 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Vurderer å selge bilen, men avhengig av at jeg får rett pris. 1992 mod, den er importert fra Tyskland i 2001, og den har gått 185000 ca. Blitt gjort mye med den i den siste tida. Den er EU-godkjent i september 2010- Vil kalle dette et rimelig strøkent eksemplar, fin i lakken og ellers rimelig rustfri, antydning til noe i hjulbuene, bobler foran blant annet. Noe finnes det også i bagasjelokket. Lakken er veldig fin, men finnes så klart noen riper og litt steinsprut. Følger med helt nye vinterdekk, og sommerdekk som er kjørt med 1 halv sesong. Enda finere i lakken nå enn på bildene synes jeg gikk over med lakkrens, polering og voks forrige helg! * Senking er ikke godkjent, fordi jeg nesten akkurat har satt det på. Men har TUV papirer på det. Byttet olje/filter Nye bremseskiver Nye bremseklosser 2 nye kalippere Ny starter Ny dynamo Nytt batteri Byttet indre bærekule, bak Montert justerbart senkesett 97-mod grill Nye baklykter, med hvit blink Xenon, bare i nærlys foreløpig Diverse m-tech Ikke noe vits med skambud, da jeg ikke helt har bestemt meg om den skal selges enda:) Hvis det er noe jeg har glemt får dere bare spørre. Send PM med bud hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Sånn ca. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Ga 50 000 for et halvt år siden, etter dette har den egentlig bare stått i garasjen og blitt kosta på. Så jeg skal ha mer enn jeg ga ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JosteinArnesen Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Kan gi deg et bud på 55000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 opp, skal selges nå beklager for treige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Rimelig rustfri med antydning i buene og bobler i lakken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ville kalle den rimelig rustfri ja, kommet bobler på høyre framskjerm også finnes det noe i bagasjeluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Er ikke bobler rundt omkring i lakken i det hele tatt, bare den ene hjulbuen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage (bmw frelst) Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Interisert i en ford mondeo stasjonsvogn 02 i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ser ut som en fin bil, men kan du ta bilder av rusta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Ikke interessert i mondeo, dessverre. Men kom gjerne med forslag, kan være interessert i å bytte også. Rusta er ikke noe å ta bilder av, det er noen bobler helt nede langs kanten på hjulbuen foran. Og den vanlige e36 rusta i bagasjelokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Da var bilen lagt ut på autodb, beklager til de som har sendt pm og jeg har ikke fått svart. Men har ikke hatt egen data i det siste, så har ikke hatt mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Er forresten interessert i innbytte, det meste er egentlig interessant:) men en eu-godkjent hilux eller lignende, hadde vært helt ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 opppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå