BMW318TDS96 Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Noen som har koblet 3 tusenmetere på bilen noen gang jeg har 3 lamper og 1 koblinspakke med ledninger 1 relee og 1 sikring. Tenkte prøve boble det utenom egen bryter men at de kommer på når jeg setter på fult lysa
DannyRS Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Ja, har gjort det selv på en annen bil, det går helt fint det. Ta styrestrøm til relèet fra ledning til originale fjernlysa.
RaymondJ Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Og hvis du får problemer med godkjenningsorganer noen gang, an jeg opplyse om følgende: - Det er IKKE påbudt med egen bryter til ekstra fjernlys (de må KUN lyse sammen med fjernlysene selvfølgelig), men vet alikevel om noen som har fått feil på dette på Eukontroll. Det var påbudt før, men ikke nå lenger. - Du har IKKE lov til å ha 3 ekstralys, kun parvis. 2-4-6 osv. Men da ryker du på tillatt lysmengde på en personbil, så i praksis kan man kun ha to. Forøvrig gull med to bøtter foran, bodde ganske landlig til før, og hadde da 2 stk Hella 3000 på alle biler, det er deilig på mørke våte høstveier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå