Caveman Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hei! Selger da min 735, hel eller i deler. Sort skinn (pen forfatning) Alt El. M5 kardang. Bygd om fra automat til manuell med 535-kasse. Bilen er sort, men med blå dør og blått panser. Xenon-lykter. Står også noen helt greie 18" m5-felger på, følger med helårsdekk på stålfelg. km: 248 xxx Får den ikke 100% til så er lei. Motoren fusker og stopper plutselig, men går fint å kjøre "små-turer" (aldri kjørt den mer en 2 mil i mitt eie), men kjører den daglig frem og tilbake til jobb. Har bytta bensinpumpe, lmm, bensinfilter og bensinpumpe rele. Virka ikke som om det hjalp noe. Den er EU-godkjent Bilen står i Vest-Agder, mellom Krsand og Mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ca pris? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 er denne solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Er meget interessert i deler... Har du et telefonnommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 jeg er intressert i hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Bilen har begynt å oppføre seg tålig greit nå, men tenkte få ferdig cortinaen før salg.. Kanskje til neste helg.. Ring meg på 959 700 38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg burde ha førsteretten til å hente tilbake min gamle e32.... ser detta kjent ut?!?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ser ut som den har forfalt litt siden sist,Wicky... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 ja har forfalt en smule dessverre....men prisen er vel deretter...Solgte den til en mye høyere pris da jeg hadde den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Avskilter bilen nå, har ikke samvittighet til å selge den som skilta bil lenger, så går som delebil Hvis ikke blir det bilcrossbil før sesongen starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 hvorfor selges denne uten skilt???Venter på flere bilder av bilen...er interessert så lenge skiltene står på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 pris for hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Avskilter bilen nå, har ikke samvittighet til å selge den som skilta bil lenger, så går som delebil Hvis ikke blir det bilcrossbil før sesongen starter jeg har sagt flere ganger jeg er intressert i å hente denne, men har vært utrolig dårlig med tilbakemelding. 48266741 er nummeret mitt. bor i kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Nei du får ikke lov til å kjøre gamlebilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå