Bare_egil Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hei! Pga lite tid og mangel motivasjon så selger jeg mitt påbegynte prosjekt. Utgangspunktet er det en 316i som det nå sitter en 318is motor i. (ikke godkjent) Bilen står uten skilter og er skyldig på 1 årsavgift. Har begynt å ta rusta foran, men gjenstår noe. Er elektriske vinduer, speil og takluke. Bilen er ferdig med 51mm fjørbein og skivebrems bak. Alt er tatt fra en 318is bil. Det gjenstår en del for å få den kjørbar blant annet: Rette opp starter Stramme styrestag 2 steder Finne ledninger til blinklys/frontlys/grøftelys. Rette opp takluka. Fikse resten av rusta i bagasje/hjulbuer Lufte bremser/clutch Gassvaier og gasspedal(trenger ny) Trenger nye sideskjermer(de gamle er ikke pene) Motor startet etter 1 år stående på pall uten problemer, men har ikke kjørt siden bremsene og clutch ikke er luftet. Har en del deler liggende også som følger med bil. Selges komplett.. Pris ant: 15000,- flere bilder kommer senere i kveld følger med ekstra dører(sorte), speil, felger, ekstra sett med frontlys, 2 stk is lepper bagasjeleppe, basskasse, litt diverse av stereo. ekstra diff. det er det jeg kommer på i farta. men kan være jeg har mer liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandtveit Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Gir deg 10.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Gir deg 10.000? Det er litt for lite, har satt pris til 15000. Følger med en del deler som jeg jar liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandtveit Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Gir deg 10.000? Det er litt for lite, har satt pris til 15000. Følger med en del deler som jeg jar liggende.. Hvilke deler er dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvilken årsmodell er dette? Hva slags interiør er det i bilen? Hva slags deler følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 bilder av der rusta er tatt. Har malt tectyl over nå. bilen er en 89 mod tror jeg det er. Lenge siden jeg har sett på vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Fått inn bud på 13000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Vil bli solgt for det i slutten av uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prim Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 12? sorry har bud på 13... blir mest sannsynlig hentet neste helg for 13.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 anntar den er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 anntar den er solgt? Fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Da vil jeg gjerne ha den! Må se hvor mye jeg får i lønning i morgen.. Bilen må hentes på henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Da vil jeg gjerne ha den! Må se hvor mye jeg får i lønning i morgen.. Bilen må hentes på henger? det stemmer ja, bør også ha en litt stor bil. Har en del deler liggende også som følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appel Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå