blackpower Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Som topic ønsker jeg å kjøpe en komplett M5 S38B38 el S38B36 komplett med lednigsnett,girkasse, diff og drivakslinger i go stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 har endel s38b38 deler liggende. Er link i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Vil ha en motor som er i god stand og komplett med ledningsnett, og det som trengs for start, og girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25141001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25141001 Takker for den. Hadde så å si kjøpt den og avtalt med selger at jeg tok den. Så han skulle sjekke opp i frakt pris, men når jeg fikk svar fra han 3dager etter så hadde han solgt den til en annen, kan jo ikke avtale el stole på en kjeft lenger. Så får prøve igjen og Bumper denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weaver Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 har diffen til m5 hvis det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norli racing Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 har helle pakk som kan vurderes solgt for rett pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå