Gå til innhold

Merkelig når jeg prøver og svinge med bimmern min! Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en E30 320i 87mod. Når jeg svinger litt til høyre eller venstre så går hjulene ikke til høyre eller venstre jeg må svinge veldig før hjulene beveger seg.. Så her må noe byttes ut! Men hva? Takker for svar :) Kanskje litt dårlig forklart men ;)

Skrevet

slark i krysset og utslitt tannstag vill eg tro.. ville byttet tannstag og sotte på et fra e-36..

kan og vere endeled men. er ikke så godt og vite hvor mye slarkk du har når eg ikkje kan kjenne det hehe :lol: mener og huske at 3 cm er maksimum slak på eu kontrollen kan vere eg tar feil der men mener det..

Skrevet
slark i krysset og utslitt tannstag vill eg tro.. ville byttet tannstag og sotte på et fra e-36..

kan og vere endeled men. er ikke så godt og vite hvor mye slarkk du har når eg ikkje kan kjenne det hehe :lol: mener og huske at 3 cm er maksimum slak på eu kontrollen kan vere eg tar feil der men mener det..

Ok takk for hjelpen :) Men veit du hvor jeg kan få dette her billig men nytt?:) Det er veldig slarkk:/

Skrevet

Og er det farlig og kjøre med den?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...