Gå til innhold

BENSINTRYKKSREGULATOR BMW e39 523


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har noen peiling på hvilke syptomer en deffekt trykkregulator på dyserekken gir? Jeg leste om noen som byttet denne delen på en 540 og gikk i fra å bruke 2L/mil til 1L.

Har prøvd å klemme vakumslangen som går innpå denne uten å merke forskjell på motor/forbruk!

Problemet med min motor er at den er treigstartet når motoren er varmog bruker mer bensin nå enn hva den gjorde før startproblemene begynte.

Jeg har en teori om at motoren min får for mye bensin og blir "drukket" og dermed treigstartet..?? :?

Har prøvd alt for å løse disse problemene. Hadde den inne på diagnose på et bmw verksted som ikke fannt noen feil på det elektriske. De kom frem til at det var bensinpumpen som jeg byttet uten at problemet løste seg!

Hvis noen kunne ha hjulpet meg hadde det vært kjepefint! :D Sliter! :(

Skrevet

Den vakuumslangen du trykker på regulerer ikke bensintrykket, den er der for å opprettholde trykket over dysene når du stopper bilen. Hvis du mistenker at det er noe feil med bensintrykket er det ganske enkelt å koble på ett manometer i framkant på fuelrailen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...