orjan1 Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Hei Har noen peiling på hvilke syptomer en deffekt trykkregulator på dyserekken gir? Jeg leste om noen som byttet denne delen på en 540 og gikk i fra å bruke 2L/mil til 1L. Har prøvd å klemme vakumslangen som går innpå denne uten å merke forskjell på motor/forbruk! Problemet med min motor er at den er treigstartet når motoren er varmog bruker mer bensin nå enn hva den gjorde før startproblemene begynte. Jeg har en teori om at motoren min får for mye bensin og blir "drukket" og dermed treigstartet..?? Har prøvd alt for å løse disse problemene. Hadde den inne på diagnose på et bmw verksted som ikke fannt noen feil på det elektriske. De kom frem til at det var bensinpumpen som jeg byttet uten at problemet løste seg! Hvis noen kunne ha hjulpet meg hadde det vært kjepefint! Sliter!
JTS77 Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Den vakuumslangen du trykker på regulerer ikke bensintrykket, den er der for å opprettholde trykket over dysene når du stopper bilen. Hvis du mistenker at det er noe feil med bensintrykket er det ganske enkelt å koble på ett manometer i framkant på fuelrailen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå