Gå til innhold

TS: Vader skinn, nå med BILDER

Anbefalte innlegg

Skrevet

du tar jo ikke telefonen når jeg ringer, så tull og skrive det der !

Skrevet

Mr_ussi: det er solgt

Spiritius sancti: Okei ;)

Kimmit sport: Jeg leitet overalt, var på hjemmesiden din. Der fant jeg ingenting. Men jeg kom over navnet ditt en plass. også søkte jeg det opp. Og da fant jeg noe bedrifts greier.

Og det ringte når jeg ringte. Men ingen svarte, synd i allefall, både for deg og meg. Jeg kunne tjent penger, du kunne fått billig snacks. Butbut it isn't only only..

Skrevet
Mr_ussi: det er solgt

Spiritius sancti: Okei ;)

Kimmit sport: Jeg leitet overalt, var på hjemmesiden din. Der fant jeg ingenting. Men jeg kom over navnet ditt en plass. også søkte jeg det opp. Og da fant jeg noe bedrifts greier.

Og det ringte når jeg ringte. Men ingen svarte, synd i allefall, både for deg og meg. Jeg kunne tjent penger, du kunne fått billig snacks. Butbut it isn't only only..

aha..du ringte nok tlf som er til Førde..men men..vi får ta en handel en annen gang :D med riktig tlf nr :wink:

Skrevet

Kan kanskje stemme det ja, for du nevnte lillestrøm/oslo området. Også så jeg førde. Og da tenkte jeg, jøss. Men så tenkte jeg han har sikkert flytta ellernoe. Hehe :)

Send meg ditt personlige telefonnummer på PM da, har vært litt på sida di og snoka hvor jeg har finni ett par ting jeg skal ha om ikke så altfor lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...