torpecossie Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 lurer på om det er noen enkle grep for å få e36 min til å bli i første når jeg tar igang. innimellom så spretter den ut av gir. helst visst jeg har en ujevn start eller har henger etter.. dette gjelder en 97 318stv.. veldig irriterende.. har gått bare 220k så vil ikke tro den er utslitt..
Alpina1982 Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 hmm..aner ikke hva som er feilen..Men jeg hadde en 320 som var slik..Jeg kjøpte den på 110k..kompisen har bilen i dag km stand ca 220k..feilen er der fortsatt..Men poenget er at mest sannsynlig så er det bare å venne seg til denne feilen og leve med det.. Men hadde vert gøy om noen kunne fortelle hva dette skyldes?? Har hørt om mange e36er som har denne feilen..
torpecossie Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 ok.. hadde vært artig å fått svar på dette ja.. tenkte litt på belgen rundt. men da ville vel flere gir hatt samme problem.. går greit når man er klar over det. men slitsomt med henger kjøring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå