AVT Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Seteryggen på passasjersiden har blitt litt løs, og jeg tenkte derfor å demontere seteryggen for å se hva som var galt. Er det bare å skru av de to skruene som finnes nederst på bak på seteryggen, og så bare løfte av dekselet? Har ikke lyst til å bare rive av dekselet uten å være sikker på at jeg ikke kan ødelegge noe.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 De er ti år siden jeg gjorde dette sist men jeg mener de er bare og ta ut de to skruene under og treke platen ned. Tror de er to skruer som holder ryggen som kan bli litt løse.
AVT Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Det var det jeg håpet på ja. Takk for tipset! Får vel bare komme meg ut og prøve å fikse setet da
AVT Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Var ikke værre enn å skru av de to skruene nederst på seteryggen og løfte opp platen. Grunnen til at sete var løst var fordi den ene skruen som holdt seterygen på plass hadde falt av. Den andre skruen var også løs. Når jeg var i gang strammet jeg like gjerne førersetet og. Nå er jeg kvitt all slark i seteryggen.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Samme problemet som jeg hadde på ix min den gangen da. En som var løs og en som lå nede på rygg platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå