Dufniall Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Jeg har ikke Angel Eyes, men de lyktene uten ... Ahem, ingen BMW-lykter kommer med 'angeleyes', de har coronaringer. Angeleyes er det de som ikke har disse må kjøpe for å etterligne ekte vare.
Mering90 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Jeg har ikke Angel Eyes, men de lyktene uten ... Ahem, ingen BMW-lykter kommer med 'angeleyes', de har coronaringer. Angeleyes er det de som ikke har disse må kjøpe for å etterligne ekte vare. Lærer så lenge man lever
Merius Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Jeg har ikke Angel Eyes, men de lyktene uten ... Ahem, ingen BMW-lykter kommer med 'angeleyes', de har coronaringer. Angeleyes er det de som ikke har disse må kjøpe for å etterligne ekte vare. Okay da har tydligvis den gule pæren til min ene coronaring røket. Jeg har bestilt nye pærer med hvitt lys. Hvilke pærer har du på tåkelyset Mering? Er det mulig å slå av disse ringene og kun kjøre med kjørelysa? har prøvd det meste men får ikke slått av de.. ser så dumt ut å kjøre med de på, når de virker på bare en side :/
Mering90 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Jeg har ikke Angel Eyes, men de lyktene uten ... Ahem, ingen BMW-lykter kommer med 'angeleyes', de har coronaringer. Angeleyes er det de som ikke har disse må kjøpe for å etterligne ekte vare. Okay da har tydligvis den gule pæren til min ene coronaring røket. Jeg har bestilt nye pærer med hvitt lys. Hvilke pærer har du på tåkelyset Mering? Er det mulig å slå av disse ringene og kun kjøre med kjørelysa? har prøvd det meste men får ikke slått av de.. ser så dumt ut å kjøre med de på, når de virker på bare en side :/ Du får vel snart de nye pærene dine antar jeg! Tror ikke det er mulig å skru dem av, da det er påbudt med lys hele tiden på de norske bilene. Det du kan gjøre er jo å fjerne pæren på andre siden så lenge I grøftelyset har jeg H11-pærer - dette er til den uten M-Sport. M-Sport har en annen type pære; vet ikke om det var Hb4 eller Hb3
Mering90 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Da har fronten og sideskjørtene mine ankommet Bring's terminal i Oslo.. Jeg skal nå til å betale moms, men selvfølgelig så er nordea sin nettbank nede! Jaja! Driver nå å snakker med et par svensker angående Soyafilm. Vurderer å kjøpe dette til bilen, men har ikke fått helhetsinntrykk om det er et bra produkt eller ikke! Har lest tråden her på forumet, men det er så mye frem og tilbake. Noen som kan gi meg et konkret svar om jeg bør velge Soyafilm fremfor vanlig film? Har fått pristilbud på 5000,- hos Autoglass i Ålesund, men Soyafilmen koster 1500,- Hvilken skal jeg ta?
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Blir bra dette, Mering! Driver og lurer på soya-film her også, men avventer litt til noen av de andre på forumet har bestilt legger ut bilder etter montering
Mering90 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Blir bra dette, Mering! Driver og lurer på soya-film her også, men avventer litt til noen av de andre på forumet har bestilt legger ut bilder etter montering Takk for det Jørgen! Da regner jeg med at jeg blir testkanin da... ingen andre som virker intressert i deres produkter så... Bestiller på fredag jeg da! (Vakum på konto)
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Joda, tror nok det er 2-3andre her inne som har bestilt allerede, men ikke mottatt enda, så du blir nok ikke den første TomK har vel montert på sin Volvo bl.a Haha, vakuum er fint
Mering90 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Joda, tror nok det er 2-3andre her inne som har bestilt allerede, men ikke mottatt enda, så du blir nok ikke den første TomK har vel montert på sin Volvo bl.a Haha, vakuum er fint Åja! Følger vel ikke for mye med her inne ser jeg... Ja men da passer det fint! Satser på å høre litt av dem jeg da før bestilling Er ikke helt enig i den siste påstanden din
Jørgen Lie Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Ligger en tråd på det på annet bil og motorprat Ja, det jeg også tenkte !! Hehe, nei, kunne heller vært overflod til tider ja!
Mering90 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Ligger en tråd på det på annet bil og motorprat Ja, det jeg også tenkte !!Hehe, nei, kunne heller vært overflod til tider ja! Jeg fant jeg fant! Lite bilder av ferdig resultat eneste.. men det kommer vel snart
Mering90 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Har du link til hvor du kjøpte H11 pærene? He-he.. Jeg selger dem via mitt firma
Merius Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Har du link til hvor du kjøpte H11 pærene? He-he.. Jeg selger dem via mitt firma Ahaa, jaja da bestiller jeg dem der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå