Skaar Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Noen som kan gi meg et konkret svar om jeg bør velge Soyafilm fremfor vanlig film?Har fått pristilbud på 5000,- hos Autoglass i Ålesund, men Soyafilmen koster 1500,- Hvilken skal jeg ta? Har selv sotet med Autoglass Ålesund, og er fornøyd med resultatet. Kan absolutt anbefale de, og servicen er upåklagelig.
Mering90 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Strøøøøkent! fin bil du har der Tusen takk for det Joffen92! Har du link til hvor du kjøpte H11 pærene? He-he.. Jeg selger dem via mitt firma Ahaa, jaja da bestiller jeg dem der da Blir sendt ut i morgen tidlig Du får med en sånn duppeditt med usb-utakk til 12v i bilen pluss en kjekk lighter som er formet som en bmw nøkkel! Bruker å gi gratis frakt til bimmers-medlem ser du Noen som kan gi meg et konkret svar om jeg bør velge Soyafilm fremfor vanlig film?Har fått pristilbud på 5000,- hos Autoglass i Ålesund, men Soyafilmen koster 1500,- Hvilken skal jeg ta? Har selv sotet med Autoglass Ålesund, og er fornøyd med resultatet. Kan absolutt anbefale de, og servicen er upåklagelig. Takk for respons! Jeg er temmelig usikker på hva jeg skal velge. Føler soyafilmen blir litt "harry", men kan jo være den duger! Å bruke skikkelig film er jo det beste, men da venter jeg til etter EU-kontroll Kanskje like greit...
Merius Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Har du link til hvor du kjøpte H11 pærene? He-he.. Jeg selger dem via mitt firma Ahaa, jaja da bestiller jeg dem der da Blir sendt ut i morgen tidlig Du får med en sånn duppeditt med usb-utakk til 12v i bilen pluss en kjekk lighter som er formet som en bmw nøkkel! Bruker å gi gratis frakt til bimmers-medlem ser du Flotte greier
Merius Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hvor lang leveringstid er det på shoppen din mering?
miklysa Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hvor i svarte er bildene din nabb? Du må jo vise folk hvor pent det ble
Mering90 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Hvor lang leveringstid er det på shoppen din mering? Tenker du på det du bestilte av meg eller noe annet? Det som ligger på lager blir nok sendt ut asap
Mering90 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Hvor i svarte er bildene din nabb? Du må jo vise folk hvor pent det ble Kommer vel ut om litt! Er ute å nyter den før jeg skrur den av igjen og lakker den
Merius Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hvor lang leveringstid er det på shoppen din mering? Tenker du på det du bestilte av meg eller noe annet? Det som ligger på lager blir nok sendt ut asap det jeg bestilte ja, vil få byttet pærer asaaap!
SofaKingFresh Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Du får vel snart de nye pærene dine antar jeg! Tror ikke det er mulig å skru dem av, da det er påbudt med lys hele tiden på de norske bilene. Det du kan gjøre er jo å fjerne pæren på andre siden så lenge I grøftelyset har jeg H11-pærer - dette er til den uten M-Sport. M-Sport har en annen type pære; vet ikke om det var Hb4 eller Hb3 Usikker på hvordan det er på E90/E91, men på min E92 så fjerna jeg H8 pæra til coronaringene. Likte virkelig fronten MYE bedre uten de ekle DRL osv. Den ser MYE mer agressiv ut, uten H8 pæra der. Kan sikkert fikse bilde om du vil se hvordan det er uten, så kan du se om du vil gjøre det eller ei. Og når det gjelder tåkelyspærene, så har jeg H11 der, og det er MED M-sport fanger. Mener det er H8 der og, om man ikke har M-sport fangeren. Korrekt meg om jeg tar feil, men dette er jeg rimelig sikker på
Mering90 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Du får vel snart de nye pærene dine antar jeg! Tror ikke det er mulig å skru dem av, da det er påbudt med lys hele tiden på de norske bilene. Det du kan gjøre er jo å fjerne pæren på andre siden så lenge I grøftelyset har jeg H11-pærer - dette er til den uten M-Sport. M-Sport har en annen type pære; vet ikke om det var Hb4 eller Hb3 Usikker på hvordan det er på E90/E91, men på min E92 så fjerna jeg H8 pæra til coronaringene. Likte virkelig fronten MYE bedre uten de ekle DRL osv. Den ser MYE mer agressiv ut, uten H8 pæra der. Kan sikkert fikse bilde om du vil se hvordan det er uten, så kan du se om du vil gjøre det eller ei. Og når det gjelder tåkelyspærene, så har jeg H11 der, og det er MED M-sport fanger. Mener det er H8 der og, om man ikke har M-sport fangeren. Korrekt meg om jeg tar feil, men dette er jeg rimelig sikker på Jeg vet hvertfall at det er H11 i de uten M-Sport på E90. Kan være det er noe forskjell på E92 også Men forstår deg ikke helt med det andre du sier.. Fjerner du lysene i ringene? Bare å slenge ut bilde
Mering90 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Da er det vel på tide å legge ut bilder av prøvemonteringen av M3 front og sideskjørter. Bilen ble kjørt til et lokalt verktsted der jeg fikk tatt av den gamle fronten og skjørtene. Dette var gjort i en fei, men når det kom til montering av M3-skjørt så viste det seg at dette skulle være et rent helvete! Klipsene som stod på de orginale passet ikke overhode inn med de nye skjørtene. Har snakket med et par karerer fra Brages og etter mye diskusjon frem og tilbake om hva som burde være beste løsningen fikk jeg svaret "Sikaflex"... Det fristet der å da, men jeg skal se om jeg ikke får tak i noen klips først Fronten gikk på en som en drøm. Perfekt fitment! Alle linjer ser ut til å stemme og ingenting ser galt ut i det hele tatt! Bildedryss:
SofaKingFresh Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Ser bra ut! Skal få fikset et bilde av min etterpå, for å vise lys på den.
Mering90 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Høres bra ut! Har montert på igjen den gamle nå for lakkering i morgen! Så da blir det evt montering på mandag
Andreas123 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Er skjørtene veldig forsjelling originale? evt, msport? (Har msport annerledes skjørter?)
Mering90 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Er skjørtene veldig forsjelling originale? evt, msport? (Har msport annerledes skjørter?) Hmm.. Ser ikke helt for meg Msport-skjørtene nå, men her er et bilde av hvordan de jeg har ser ut. De ser sykt sinte ut! Stikker ganske mye ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå