stronst Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg trenger hjelp. Har hamret, skrudd, sprayet, kastet, ristet og sett stygt på demperne mine, men kommer ingen vei. På bildene kan du se hvor langt jeg er kommet. Har kuttet den gamle fjæren for å komme lettere til. Jeg har forstått såpass at jeg må gjøre "noe" for å få av lageret og skålen på toppen. Men hva? Har prøvd med avtrekker uten hjelp. Jeg har søkt rundt på diverse DYI sider, men ingen skriver detaljert hvordan man tar av toppen. De skriver detaljert om hvordan man løsner tårnet fra bilen og bremsene osv, men når de kommer til toppen står det bare "ta av toppen". Nøyaktig hvor skal jeg slå, presse eller dra? Tusen takk for hjelpen fra en som har alt nødvendig verktøy, men ikke all nødvendig kompetanse.
Julianv Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Etter at mutteren er av skal den i grunn bare gå av.. Men tipper den er rustet fast? Regner med du har kjøpt nye topplagre? Bruk vinkelkutter eller annet manndig verktøy så skal du se den går av
stronst Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Etter at mutteren er av skal den i grunn bare gå av.. Men tipper den er rustet fast? Regner med du har kjøpt nye topplagre? Bruk vinkelkutter eller annet manndig verktøy så skal du se den går av Nei håpte jeg slapp å kjøpe nye topplager. Men kan se ut til at jeg må
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå