samatron Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Godkjent som 5 seter også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Mer bilder av div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 ja den er registrert som 5seter i vognkortet. (har redigert annonsen med dette nå). skal få lastet opp bilder eløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Siden du har sluttet å ta tlf når jeg ringer, så spør jeg her. Når har du tenkt å overføre kr du skylder meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 send meg en sms så jeg får nummeret ditt. så ringer jeg deg da det passer meg. har vel fortalt deg tidligere at jeg ikke tar tlf da jeg er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 send meg en sms så jeg får nummeret ditt. så ringer jeg deg da det passer meg. har vel fortalt deg tidligere at jeg ikke tar tlf da jeg er på jobb om du er på jobb når jeg ringer, er det bare til å ringe opp igjen når du er ferdig for dagen. Hat prøvd å ringe deg idag, og du har tid til å sitte på bimmers, da har du tid til å ringe meg også. Du vet også hva du skylder, kontonr mitt har jeg sendt deg på melding de 3-4 gangene jeg har snakket med deg. Du har også sagt at du har overført kr 2 ganger. Det har heller ikke skjedd. Er ikke ute etter å ødelegge salget ditt, men du må gjøre opp for deg. Trenger ikke slette salgstråden av den grunn, har fullt navn og tlfnr ditt så ingen vits å prøve å lure seg unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg