Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye sån ca får man for en s50b30 med rådebank? kjørt ca 3km etter jeg fikk den, alt ink, som ledningsnett,chip hjerne, gearkasse :)

helt nye bankesensore, plugger.

motor og gear har gått ca 230km..

Skrevet

folk lærer aldri det med rådelager bytte.

må nesten åpne den før man kan si noe pris. kommer jo ann på skadene. veiv osv

Skrevet
folk lærer aldri det med rådelager bytte.

må nesten åpne den før man kan si noe pris. kommer jo ann på skadene. veiv osv

neineinei, bare tull og tøys. selvfølgelig er det jo bare å ta av bunnpannen og putte på plass nye lager, så klarer den helt fint grisepryl i 200.000km til, dette vet jo alle... Kan jo ikk ebli skade på veiv av de myke lagrene...!

Ja, jeg er ironisk. Du har helt rett. Denne kan det koste fra 1000 til 15000 å fikse. I verste fall mer og.

Skrevet
må nokk være det ja :)

Som betyr at du har kvittering på motor er betalt, evt betalt moms på, eller har orginalvognkortet fra bilen motoren kommer fra? Det er en av disse tre Biltilsynet krever å få se om du skal godkjenne en motor i en ny bil.

Jeg er intr, men jeg vil se skadene på veiv og lagerjournaler.

Nå solgtes det nettopp en komplett fungerende S50B30 til 20k her på forumet for noen uker siden, så et sted mellom 10 og 15k er nok reel prisklasse.

Skrevet

solgte ikke m3yngve en 3liter med alt komplett her for 12 lapper da? den å var rådebank.. banke motorer er skummle greier.. tok en i innbytte på en motor en gang.. den hadde bare liten bankelyd.. så tenkte det var smal sak.. sliping av veiv og overdim lager og mye..

Og så kjøpte jeg en motor som hørtes ut som en steinknuser.. den mente jeg ventiler å alt måtte ha fått seg en smell.. den bytta jeg bare lager på.. Jeg byr deg 8000 da uåpnet og hentet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...