///ben Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Hei, har en 93mod 520, den fjusker noe vakent når motoren er kald, det holder på i bare noen sekunder, så gir det seg. Noen som har noen formening om hva det kan være? Den drar også litt ujavn noen ganger, men det er bare så vidt jeg merker. Innbiller meg at dette kanskje kan være luftmenge måleren? Edit: Trur jeg har løst problemet med fjuskinga, men den bruker noe sinnsykt med suppe.. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Takker for svar!
KentRogerE34 Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg hadde samme problem på min 520. viste seg å være vann/fuktighet nede i plugg hullet. skru ut coilen og se om det er tørt rundt pluggen. er det vått så blås det bort med en blåsespiss.
lierbimmer Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 lukter en defekt sensor her. men skru ut coilene og se om det har kommet fukt eller olje i plugghullet. jeg har også en 93 520 og hadde problemer med olje i plugghullet. toppdeksel pakningen er et problem på disse når de begynner å bli gamle
///ben Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 ok, takker for svar:) Skal skjekke ut det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå