Gå til innhold

Felger, ACS spacere og diverse deler selges..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til og bytte spacerene i noe stæsj til bilen din da? Svart taktrekk f.eks ? Ac schnitzer bakrutesenker? :)

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
sviver som ei klokke enda å? :)

Den går, men fjusker litt som den gjorde når jeg kjøpte den..

Får se om det blir ny motor, eller om den bare blir overhalt :)

Lyst til og bytte spacerene i noe stæsj til bilen din da? Svart taktrekk f.eks ? Ac schnitzer bakrutesenker? :)

Jeg har ikke behov for spacerene, så bytte kan være av interesse..

Taktrekket blir vel noe dyrt og sende? Men hvordan er standen på det?

Og rekner med det er uten luke :P

Skrevet

Hehe, den fjusker litt ja. Du burde bare kjøpe deg en ny motor. Ville ikke gått for overhaling. Sparer du penger og ikke minst arbeid :)

Taktrekket er uten luke selvfølgelig. Det er helt strøkent. Bortsett fra c-stolpen. Der hadde trekket løsna. Men jeg har faktisk kjøpt ny c-stolpe til trekket. Ligger i posen sin enda. hehe. Det går jo bare på vekt. Og det veier ikke så mye :)

Skrevet

Det kjekkeste hadde vært ny og større motor, men får se hva tiden bringer..

Og trenger ikke og koste så allverdens mye og overhale den, og er bare kjekt og bruke litt tid på motor :)

Okei okei.. Da skal jeg tenke litt på det, vist ikke du har noe annet morsomt på lager? :P

Skrevet

Nei han vil ikke selge 2 av de jeg skal ha alle 4. Hva trenger du, du kan få svart taktrekk, ac schnitzer bakrutesenker, eller så har jeg ett ratt du kan bytte med, det meste jeg har må jeg ha til den nye m3n serru :)

Skrevet

Kunne tenkt meg og solgt alle 4 ja..

Hvilket ratt er det du har atlis? Og har du bilde av den bakrutesenkeren på bil? :)

Skrevet

Har ikke bilde a rattet her.

Men du kan f.eks få bakrute senkern også noen m3 innstegslister? :) Det gjør seg på enhver bil vøttø :)

3nkoi9a1wd1ce646a1lf.jpg

pbyguvkm2ytor26g9m8h.jpg

Skrevet

Se der ja.. Takk for bilde.

Nye M innstegslister har jeg liggende, og forsåvitt en rutesenker og ( men den bygger for mye over ruta synes jeg ), men den så noe bedre ut den senkeren, men er meget i tvil om jeg skal ha noe rutesenker i det hele..

Vi kan bare ta det videre på PM, så slipper det og bli så mye her :)

Skrevet

Haha, jeg har masse snacks ! småkrangler om noen spacere vet :lol:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...