TorErik Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Hei! Som sagt i topic så har jeg litt problemer med varmeapparatet på en 1976modell Bmw 630CS. Den blåser kun kald luft. Vifte og alt fungerer men blåser bare kaldt. Er det noen her som har vært borti lignende som kanskje kunne gitt meg tips til hva jeg kan sjekke ut? Snakket med en kar som mente det kunne være en magnetventil som var problemet? men har ikke kikket på det enda og aner egentlig ikke helt hvordan dette fungerer.. mvh Tor Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorErik Posted October 17, 2010 Author Share Posted October 17, 2010 Sjekket forresten nå litt ekstra på det og det viser seg at det kommer varm luft ut oppe med ruta og nede ved gulvet. Men når jeg åpner ventilen oppe på dasjbordet og den over bryterene så blåser det kaldt ut her.. Samtidig som det blåser varmt ved gulv og frontrute.. Skjønner ikke helt det her jeg.. Noen som har opplevd dette før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julianv Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 E34en min var slik og. For å vekke føreren med kald luft i fjeset, samtidig som det er varmt i kupeen. Tydeligvis helt normalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts