DieselVegard Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Setene i min nye bil er skjeve. Trenger noen bra seter, ikke så farlig hva slags mønster/farge det er. Passer muligens seter fra E36??? Trøndelagsområdet ville vært supert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djon9 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Hei! Har 2 stk fremseter til e30, blå, egentlig coupestoler men de har stått i en 4dørs. Bra stand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselVegard Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Hvor befinner du deg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Jeg har 2 stk forseter til E36 sedan i bra stand som gies bort hvis du kommer å henter dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselVegard Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Fremdeles på utkikk etter seter. Spesielt førersetet. Trenger egentlig bare dette. I kjøreavstand fra Trondheim/Stjørdal aller helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselVegard Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 BMW-kizen har gått i dvale for vinteren ser det ut som, så jeg trenger fremdeles seter Kan noen bekrefte om seter til E30 og E36 har samme innfesting? Samme boltsirkel for å si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselVegard Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 Huff, jeg begynner å få vondt i ryggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
manta-a Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Kjøp stolan ifra touringen min da=)Passe nok ikke rett over seter ifra e36 nei.Må vel fløtt over understell som æ har skjønt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts