Bmw e39 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg skulle bytte abs sensoren bak, men den satt bom fast, jeg prøvde alt for å få den ut, men det gikk ikke. Så det gikk som det måtte gå, den knakk, prøvde å skru en skru ned i den for å få den opp, men det gikk ikke heller. så begynte å lure på om den må byttes på en annen måte? har byttet fremme å, men der var det bare å lirke pitte litt på den, så kom den ut. Noen som har et svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg skulle bytte abs sensoren bak, men den satt bom fast, jeg prøvde alt for å få den ut, men det gikk ikke. Så det gikk som det måtte gå, den knakk, prøvde å skru en skru ned i den for å få den opp, men det gikk ikke heller. så begynte å lure på om den må byttes på en annen måte? har byttet fremme å, men der var det bare å lirke pitte litt på den, så kom den ut. Noen som har et svar? Borer ut (sensoren er plast), men du må være veldig forsiktig, ellers skader du den sensor ringen på diffen stangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Takk for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå