Bmw e39 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Jeg skulle bytte abs sensoren bak, men den satt bom fast, jeg prøvde alt for å få den ut, men det gikk ikke. Så det gikk som det måtte gå, den knakk, prøvde å skru en skru ned i den for å få den opp, men det gikk ikke heller. så begynte å lure på om den må byttes på en annen måte? har byttet fremme å, men der var det bare å lirke pitte litt på den, så kom den ut. Noen som har et svar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Jeg skulle bytte abs sensoren bak, men den satt bom fast, jeg prøvde alt for å få den ut, men det gikk ikke. Så det gikk som det måtte gå, den knakk, prøvde å skru en skru ned i den for å få den opp, men det gikk ikke heller. så begynte å lure på om den må byttes på en annen måte? har byttet fremme å, men der var det bare å lirke pitte litt på den, så kom den ut. Noen som har et svar? Borer ut (sensoren er plast), men du må være veldig forsiktig, ellers skader du den sensor ringen på diffen stangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw e39 Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Takk for svar:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts