MortenHamre Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 hei, har en 325i som er rammeskjev, og lurte på om det går og sette in motoren i en 318 , eller må jeg ha 325 karosseri ? mye arbeid hvis jeg skal bruke 318? Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Det går fint ann, så lenge du flytter over delene som er annerledes. Men om du skal ha det godkjent er det vel ikke så anbefalt med tanke på vekten på forakselen pågrunn av at du går fra 4cyl til 6cyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenHamre Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 sant det, men er det mye jobb og flytte over osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Spørs jo hvor flittig du er med verktøyet ditt det. Kan ta alt fra et par timer, dager til uker. Ville regnet med et par dager for å ta ned bakstilling, forstilling og komplett motor og putte det i den andre bilen for en som er uerfaren. Du trenger hvertfall tilgang på et godt utvalg av fastnøkler, skrallesett, 4-8 bukker, en elefant, en stor garasjejekk for maks løft, rørtenger og diverse for ting som sitter litt ekstra. Du må vel strengt tatt ha en kompis også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenHamre Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 hehe, takk har alt det du nevne og jeg jobber jo på et verksted, så det skal gå bra men takk for all informasjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haakjin Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Se der ja Morten Ordnet deg bruker å greier, tror ikke det er så mye å gjøre hvis du først begynner å har en bra plass å skru på. Men må da nesten få det godkjent å da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenHamre Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 såklart håkon:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts