destroyy Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Da bilen er ribbet for banebil, selger jeg unna interiøret i bilen Sitter blått mtech interiør idet, litt slitt førerstol , men resten er i fin stand Eneste slitasjen på passasjerstol forran Teppet er helt og pent, kun kappet fra pedalen og rett opp mot torpedo av forrige eier desverre Helt og pent baksete Også det til b stolpe hvis det er interesse Har også alt av belter tilsalgs
destroyy Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Jeg syns de er verdt en 500lapp + frakt jeg
stiane28 Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 ja det er de vel verdt er det bra passform på de da?
destroyy Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Ja syns det . Eneste er at de er litt tjukke der den skal bak gummilista i døra, men det går
destroyy Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg ser helst at alt blir solgt komplett (bakseter og stolene forran=.... Men får jeg et bra bud på stolene forran kan jeg la de gå for seg selv
destroyy Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Eventuelt bytte mot annet fornuftig til m30 som skal overlades
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå