Lanzin Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Setter temp på mellom 22-24 grader når bil er kald... kommer varmluft når bilen begynner og bli varm. Den oppfører seg slik den skal i ca 30-50minutter... så blir det kaldere og kaldere.. skrur tempen opp på 26 grader,men hjelper ikke stort.. Oppfører seg likt på begge sider til enhver tid. Tempen på kjølevann er stabil. Vrir jeg temp bryteren helt til max kommer et lite klikk... og da varmer det som pokkern... men blir kaldt når jeg skrur litt ned igjen. Er det noen sensor som føler innetemp eller noen måte og resette systemet på hvis det er elektroniskt?? inbiller meg at spjeldene er elstyrt.. 93 520 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hos meg er det tempsensor på begge sidener i fotbrønnen.. De går på vakum, koblet til der ved bfk. jeg har ikke ac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 jeg har ac.. Koblet til vacuum?? hmm noen med detaljer på hvordan systemet virker på disse bilene? Er det vacuum som justerer varmluftspjeldene i varmeapparatboksen? via tempfølerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå