Tiseth! Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 På e36'n min er det bytta motor fra 318is til 325i. så holder på å skifte diff nå, men diffen til 325 er jo lengre enn 318, så festene på den kommer jo lengre bak i forhold til festene i understellet enn den fra 318. fant ut at mellomakslingene var like lange også. er snakk om ca 4cm lengere bak. jeg tenkte å kanskje lage noen foringer og sette på lengere skruer på festene? vil dette fungere? tørs ikke å kappe i mellomaksel selv. gidder heller ikke å skifte hele understellet, det har jeg ikke råd til..
Stian Børresen Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg bumper denne litt, jeg har også en IS som er ombygget til 325i. Hvordan diff osv kan jeg da bruke på min bil? Ut ifra det BMW har av info er understellet helt likt på 318is og 325? Diffens utveksling er jo såklart forskjellig grunnet motorstørrelse. Jeg er ute etter en sperrediff men vet ikke om jeg kan kjøpe en 325 diff eller om jeg må kjøpe 318is diff med brems..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå