marjoh Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 lampa for antispinn og ABS lyste, skifta abs sensoren, å abs lampa slukna, (har ikke testet om absen fungerer enda) men antispinn lampa lyser fortsatt, å fungerer ikke, det er helt sikkert. Er det kanskje så enkelt at jeg bare må dra til bmw verksted å få den resetta om jeg er heldig, eller er det noen som har hatt samme problemet ? takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
T. Tharaldsen Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 det e no litt kos uten antispinn og då Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjoh Posted October 19, 2010 Author Share Posted October 19, 2010 ja nå som snøen er hær i molde;) men er kjekt med antispinn opp de bratte bakkene opp til "fjellet" jeg bor på hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Sjekka at den vaiern som går inn til spjeldhuset i motorrommet er inntakt da? Den er på førersida under pansret. (går i en 90 graders bøy) Sjekk at vaiern ikke har gått av inni hylsa. Den var gåen på min e39. Da lyste lampa. Kjøpte ny vaier. (kosta ca 110.-kr) Og bytta den på 2 min. Da var alt i orden etterpå Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjoh Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 hm, får satse på at det er den;) er vel ikke vanlig at det computern må resettes når ABS lampa slutter å lyse men ikke antispinn lampa, så er iaffal no rart:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjoh Posted October 21, 2010 Author Share Posted October 21, 2010 haha, kostet meg 0kr å fikse dette.. vaieren du snakket om hadde hoppet ut av sporet den ligger i, tokk meg 2 sekunder å fikse det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts