Gå til innhold

slavesylinder m3 vs ikke m3


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Monterte en slaveselynder som jeg ikke helt vet hva kommer fra på min m3 3.2l banebil

eller den kommer fra en m50 motor

problemet er at jeg ikke klarer å fri den helt virker som pinnen ikke er langnok ?

den er hard å sette i gear men det går vis man bruker litt makt.

når man kjører er den helt vanlig

så ja. er pinnen lenger på en s50 slavesylinder kontra en m50 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Monterte en slaveselynder som jeg ikke helt vet hva kommer fra på min m3 3.2l banebil

eller den kommer fra en m50 motor

problemet er at jeg ikke klarer å fri den helt virker som pinnen ikke er langnok ?

den er hard å sette i gear men det går vis man bruker litt makt.

når man kjører er den helt vanlig

så ja. er pinnen lenger på en s50 slavesylinder kontra en m50 ?

Hei!

Om den er kortere er jo enkelt å finne ut da, for du sier jo at den er vanskelig å få i gir, men at det går om du tar i litt...

Og om jeg ikke tar feil nå, så vil jeg tro at når du har den i gir, og begynner å slippe ut clutch'en, så regner jeg med at den tar nesten umiddelbart...!??

Om så, så har du fått svaret ditt, altså at den "pinnen" er for kort, så du får ikke løst den helt ut!

MVH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tar heleveien på pedalen, er ikke mye man skal trø før den tar Litt tak. men må trø den helt inn og litt til før det går ann å sette den i gir. så ja tror jo også den er for kort. vis ikke veldig slitt kløtsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tar heleveien på pedalen, er ikke mye man skal trø før den tar Litt tak. men må trø den helt inn og litt til før det går ann å sette den i gir. så ja tror jo også den er for kort. vis ikke veldig slitt kløtsj

Høres ikke ut som utslitt clutch heller, for da skulle den normalt sett tatt helt ute, og hatt anntydning til å slure... rett meg om det er feil...

Men du er sikker på at den er luftet godt nok oxo...? :roll:

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...