Gå til innhold

e34 girtravers


Eska
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har satt inn en m50b25 uten vanos med en getrag 240 girkasse, før stod det en m50b20 med en getrag 225 i bilen, den gamle girtraversen passer ikke, noen som vet om en girtravers som kan monteres på en e34 med getrag 240 kasse uten og borre og gjenge opp under bilen?? Taker for svar!

Mvh. Eskild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det traversen som stod på bilen du ikke får til å passe? Få tak i den som hører til girkassa da isåfall. Mener det er forhåndslaget festehull til foskjellige kasser fra fabrikk... Er iallfall det på mine to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det traversen som stod på bilen du ikke får til å passe? Få tak i den som hører til girkassa da isåfall. Mener det er forhåndslaget festehull til foskjellige kasser fra fabrikk... Er iallfall det på mine to.

ja er det jeg driver og prøver på, men selgeren av motoren tar ikke lenger tlf eller noe, han sa for en uke siden at han skulle sende denne men har enda ikke fått den... nå får jeg ikke tak i han... har sjekket litt selv nå og tror girtraversen må komme fra en 520im20 med en getrag 240 kasse for at den skal passe :P men får håpe jeg får kontaktet selgeren snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...