Henning--- Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 slettes takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning--- Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Oppdatert med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Helsikken! BILLIG! Interiøret er jo mere verdt enn prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning--- Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Kom og hent da. Denne må vekk ! Kan jo kjøpes, plukkes og selges i deler, for og levere den til knoksen og få 1500 kr, så nei, det er ikke dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 selger du kun hele bilen? eller går det an og komme og skru av litt div som jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning--- Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hva trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 tak rails hvis de er hele og pene muligens fører dør om den er fri for rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Skambillig for dere med touring dette her. mulighet for å få dere et pent interiør samt armlene nesten gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning--- Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Første mann til mølla med penger prinsippet ! Viktigere for meg og få den vekk enn og tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 hadde jeg bare hatt plass hadde jeg glatt tatt hele bilen, men hjelper så lite når det kun er slike små ting jeg trenger samt ikke har plass til og ha bilen. Litt dumt og la den stå ute i dette dritt være på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning--- Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Glemte og nevne at denne bilen havner på knoksen om den ikke er solgt innen fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Har ingen mulighet å hente hele bilen. Men kaster du den, plukker du ut deler? Ser det er sort taktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_Wolf_x Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Denne bilen er solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_Wolf_x Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Deler selges, send pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå