saetern750 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Lurer på hvor kupèfilteret sitter på min 91mod 750. har demontert hanskrom både på fører og passasjerside for å finne det, men ikke pokker om jeg kan se hvor det skal stå. Kan det stå andre plasser enn i kupèen? Noen som kan hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Hehe... Alle biler som eg har vore bort i, så kommer man til kupèfilteret via motorrommet Men for all del, det kan heilt sikkert finnes unntak, og kansje du finner det ifrå kupèen om du demonterer nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 okei, har sett litt i motorromm også, men kan ikke se noen plass hvor et så stort filter får plass...:/ bruk det å stå imot torpedovegg eller i front? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 bytte kupèfilter på e 32?! lykke til. mye arbeid!! men fant en link(under) som var VELDIG hjelpsom:-) http://www.bimmerboard.com/forums/posts/54597 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts