Gå til innhold

Tåkelys sluttet å virke! e30


fredden3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Tåkelysa mine har sluttet å virke på min e30. Når eg trykker på tåkelys knappen kommer det knittring fra releet. Slå eg på langlys foreksempel så er det ikkje knitring, men kun eit knett i releet. Vist eg prøver å slå på tåkelysa bak så sjer det ingenting. Verken lyd eller noke respons på releet helder.

Alle tåkelysa slutta å fungere sammtidig. Dei vilde berre ikkje slå seg på ein dag heilt utan vidare :/

Noen som veit kva som kan vere galt ? Tar i mot forslag med åpne hender ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tåkelysa mine har sluttet å virke på min e30. Når eg trykker på tåkelys knappen kommer det knittring fra releet. Slå eg på langlys foreksempel så er det ikkje knitring, men kun eit knett i releet. Vist eg prøver å slå på tåkelysa bak så sjer det ingenting. Verken lyd eller noke respons på releet helder.

Alle tåkelysa slutta å fungere sammtidig. Dei vilde berre ikkje slå seg på ein dag heilt utan vidare :/

Noen som veit kva som kan vere galt ? Tar i mot forslag med åpne hender ;D

begynn med å skjekke sikring og releet, lån et relee fra en kompis eller naboen sin e30.. hehe

Vis det ikke er dette burde du ta en titt på lysbryteren, den pleier å være en kjent feil på e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tåkelysa mine har sluttet å virke på min e30. Når eg trykker på tåkelys knappen kommer det knittring fra releet. Slå eg på langlys foreksempel så er det ikkje knitring, men kun eit knett i releet. Vist eg prøver å slå på tåkelysa bak så sjer det ingenting. Verken lyd eller noke respons på releet helder.

Alle tåkelysa slutta å fungere sammtidig. Dei vilde berre ikkje slå seg på ein dag heilt utan vidare :/

Noen som veit kva som kan vere galt ? Tar i mot forslag med åpne hender ;D

begynn med å skjekke sikring og releet, lån et relee fra en kompis eller naboen sin e30.. hehe

Vis det ikke er dette burde du ta en titt på lysbryteren, den pleier å være en kjent feil på e30.

Jepp skal sjekke om eg får taki ett rele ;)

Sikkringen er fin.

Men når eg trykker inn knappen til tåkelysa bak så er det ingen klikk i relett helder. Så må enten vere kanappen som du seier eller releet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...