motocross4 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Hallo. Skal bygge om en bmw e36 1993mod til skiver fra trommler. Er det bare å smelle på bakakslina så ferdig? Mvh. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornar-a Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 må bytte neste hele bak stillinga.. de "Armene" som hjullageret sitter i og som går fram til under bakdøra / kanalen er helt forskjellige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 må bytte neste hele bak stillinga.. de "Armene" som hjullageret sitter i og som går fram til under bakdøra / kanalen er helt forskjellige. Ja er evnt hele bakstillinga jeg får. Men spørsmålet mitt er går den på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornar-a Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 må bytte neste hele bak stillinga.. de "Armene" som hjullageret sitter i og som går fram til under bakdøra / kanalen er helt forskjellige. Ja er evnt hele bakstillinga jeg får. Men spørsmålet mitt er går den på? om den går på? får du hele bakstillinga er det vel ikke noe problem? jeg fikk bakstillinga fra 318 is cuppe og satte det på en 318 sedan.. alt passet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 må bytte neste hele bak stillinga.. de "Armene" som hjullageret sitter i og som går fram til under bakdøra / kanalen er helt forskjellige. Ja er evnt hele bakstillinga jeg får. Men spørsmålet mitt er går den på? om den går på? får du hele bakstillinga er det vel ikke noe problem? jeg fikk bakstillinga fra 318 is cuppe og satte det på en 318 sedan.. alt passet.. OKi:) Da kjøper jeg nok den:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Det er bolt-on ja. Det eneste du trenger å bytte ut egentlig er bærebroene bak, ikke traversen, differensialen og drivakslingene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Stemmer som nevnt over her Men mener å huske at du må gjøre noe med Bremsekraftforsterkeren også. Tror det var en ventil der du kunne fjerne.. ellers må den vel byttes for å få riktig bremsefordeling. (Ellers bremser det for mye bak med skivebremsene..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts