Kristian H. Foss Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Hei. Ønsker å kjøpe frontfanger til E34, samme hvilken farge. Helst med bjelke og det som trengs for å montere rett på.
Ballder Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Har i Vestfold. Mørk blå metalic. eller noe i den duren.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Har i Vestfold. Mørk blå metalic. eller noe i den duren. Hvor i Vestfold ligger den, hva følger med og hva skal du ha?
Ballder Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Minnes den var komplett, men tåkelys er borte. Må nesten ta en titt, men er ikke en 500 lapp en grei pris da? Larvik.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Minnes den var komplett, men tåkelys er borte. Må nesten ta en titt, men er ikke en 500 lapp en grei pris da?Larvik. Høres bra ut det forsåvidt, hender det at du er i Oslo området eller?
Ballder Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Nei, det hender så og si aldri. Oppdaterer deg om status på fangeren når jeg har fått tatt en titt på den jeg. bilen er ett stykke unna der jeg bor.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Nei, det hender så og si aldri. Oppdaterer deg om status på fangeren når jeg har fått tatt en titt på den jeg. bilen er ett stykke unna der jeg bor. Ok, den er god!
Ballder Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Sjekket ut litt uten og være der og tittet selv, men den skal være komplett med aluskinne, men om ikke den faller i smak, så står det en grei e34 der med hel front, så ja. Vi har det.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Sjekket ut litt uten og være der og tittet selv, men den skal være komplett med aluskinne, men om ikke den faller i smak, så står det en grei e34 der med hel front, så ja. Vi har det. Ok. Har du et nr jeg kan ringe deg på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå