beyeren Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 hei, jeg må skifte bærebru på min 316. Så har jeg en kompis som har bærebru fra en 320, så lurte jeg på om dette passer? med tanke på drivakslingen ogsånn. Mvh Beyeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Den passer, eneste forskjellen kan være om 320'en hadde skivebremser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beyeren Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 ok, ja jeg trur det er skivebremser men det skal jeg jo ha uansett. så det passer jo fint Tusen takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Ok, men husk at du må bytte begge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beyeren Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 hehe skal prøve på det vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts